بیا...
درد و دل با امـــــــــــام زمـــــــــــــان
درد و دل با آقا
جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 11:35 ::  نويسنده : منتظر

دلم دوباره ببین که شده پریشانت

عزیز فاطمه ای جان من به قربانت

برای روز ظهورت، برای آمدنت

چقدر مانده که کامل شوند یارانت؟

بگو چگونه بیایم چگونه آقا جان

به جستجوی تو و خیمه و بیابانت

به که قسم بخورم بی تو من کم آوردم

بس است این همه دوری بس است هجرانت

تو را قسم به صبوری قلب منتظران

عزیز فاطمه برگرد سوی کنعانت

عدالت علوی تو خواب این شهر است

فدای آن لبه ی ذوالفقار برانت

اگر چه لایق احسان تو نبودم من

همیشه شامل من بوده است احسانت

از این حجاب پر از ابر آسمان، آخر

ظهور می کند آن روی ماه پنهانت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درد و دل با امـــــــــــ





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 2800
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1